Home

Buffy přemožitelka upírů spike

Spike - Buffy, přemožitelka upírů - POSTAVY

1. Spike však vytrvá a začne ji v boji s démony pomáhat. Pod kouzlem zpěvu se Buffy a Spike poprvé políbí a brzy nato navážou velmi vášnivý sexuální vztah. Buffy si však uvědomí, že ho jen využívá, a tak se s ním rozejde. Spike to nese dost těžce, a protože potřebuje jakoukoliv útěchu, vyspí se s Aynou
  2. Buffy , přemožitelka upírů Úvod » Popis postav » Spike . Spike . 18. 7. 2008. Také známý jako Vilém Krvavý. Jméno dostal podle záliby mučít oběti specifickým způsobem. Ale nebyl vždycky krutý a zlý, býval to tichý a citlivý básník. Poté ho Drusilla zabila a opět vzkřísila jako upíra
  3. Seznam dílů seriálu Buffy, přemožitelka upírů uvádí přehled všech 144 epizod amerického televizního seriálu Buffy, přemožitelka upírů, který byl poprvé vysílán v letech 1997-2003.Pořad se dočkal sedmi řad, z nichž prvních pět mělo premiéru na stanici The WB.V roce 2001 se seriál přesunul na stanici UPN, kde byly odvysílány zbylé dvě sezóny
  4. 15.03.2012 19:03. Jméno:Spike. Rasa:Upír. MH:Doufám že ho všichni znáte :D. Zpět. Mapa stránek Tisk RS
  5. Buffy je na první pohled obyčejná holka, která se od svých spolužáků liší tím, že je vyvolená Buffy, přemožitelka upírů / Buffy the Vampire Slayer (TV seriál) (1997) | ČSFD.cz Česko-Slovenská filmová databáz
  6. V každém pokolení je jedna vyvolená. Vyvolená, aby bojovala proti upírům, démonům a jiným zlým silám. A aby s nimi navždy skoncovala... je to přemožitelka. Buffy je na první pohled obyčejná holka, která se od svých spolužáků liší tím, že je vyvolená pro boj s upíry. K tomu aby přeprala a zlikvidovala všechny démony potřebuje pomoc školního knihovníka Gilese.
  7. Buffy the Vampire Slayer Buffy, přemožitelka upírů. Žánr Akční, Drama, Fantasy, Horor. IMDb 8.2. ČSFD 51%. Obsah. Vyvolená, aby bojovala proti upírům, démonům a jiným zlým silám. Buffy Summersová, na první pohled celkem obyčejná středoškolačka, chrání svět před upíry, démony a jinými tvory temnoty

Vítejte v bráně pekelné Buffy Summersová přijíždí do Sunnydale rozhodnutá, že přestane být přemožitelkou a bude žít normální život. Okolnosti jí ale nepřejí,.. I'm not asking you for anything.When I say I love you it's not because I want you or because I can't have you.It has nothing to do with me.I love what you a..

Buffy , přemožitelka upírů - Popis postav - Spike

Videoklip, překlad a text písně Buffy and Spike Addicted od Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. (Chorus) It´s like I can´t breathe It´s like I ca. Hlášky ve filmu Buffy, přemožitelka upírů Přidat další hlášku z filmu můžete zde. 1) Citáty. Buffy: Já nechci být vyvolená. Spike: Já nechci tak dobře vypadat a mít atletickou postavu. Všichni máme nějaký ten kříž, který musíme nosit.. Buffy se sblíží s okouzlujícím Parkerem a spolu pak narazí na Spika, který hledá drahokam Amara, jehož nositel by se podle legendy měl stát nesmrtelným. Buffy, přemožitelka upírů - Nelítostné denní světlo (S04E03) (epizoda) (1999) | ČSFD.c Buffy, přemožitelka upírů 4x2

Buffy the Vampire Slayer (Buffy, přemožitelka upírů) - Vyvolená, aby bojovala proti upírům, démonům a jiným zlým silám. Buffy Summersová, na první pohled celkem obyčejná středoškolačka, chrání svět před upíry, démony a jinými tvory temnoty Spike se s tím ale nechce smířit a přijde za Buffy domů - do koupelny, když se chce jít vykoupat (je jen v županu) a pokusí se ji znásilnit. Po tomto činu, kterým chtěl ukázat na to, že ho Buffy cítí se mi dost zhnusil a přestala jsem ho mít ráda jako postavu, ale ke konci mě přesvědčil a tom, že není tak špatný Text písně a překlad Buffy & Spike Tik Tok od Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. Don't stop, make it pop. DJ, blow my speakers up. Tonight, imma fi. Videoklip a text piesne Spike/Buffy AU Story (Addicted) od Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. Spike a Buffy se potkají v Bronzu a zdá se, že si dos.

Buffy přemožitelka upírů. Buffy a Spike a Angel « » ← Předchoz Buffy Summersová bydlela v Los Angeles a chodila tam do Hemerijské střední školy. V roce 1997 si ji vyhlédne pozorovatel Merrick a sdělí ji, že je přemožitelka upírů, Buffy ze začátku nevěří, ale později s ním půjde na hřbitov, kde na ně vyskočí upír Robert Berman s upírkou Janice , Buffy je probodne dřevěnným. Úvod » Buffy přemožitelka upíru škoda že spike zemřel i gdyž už byl mrtev ale byl z buffi nejlepší bulelasem kuli tomuže že spike zemřel buffi prěmožitelka upírů je lepši než angel ale angel je taki dobrejže jo ale buffi ežtě lepší prostě buffi přemožitelka upírů a angel jsoů kůůl cuul mluví. Kompletní obsazení snímku Buffy, přemožitelka upírů - Buffy the Vampire Slayer najdete zde

Seznam dílů seriálu Buffy, přemožitelka upírů - Wikipedi

Buffy, přemožitelka upírů / Buffy the Vampire Slayer. (Spike), Jitka Sedláčkov No tak po dvoudenní fušce je hotovo a já mám konečně topic Buffy, přemožitelky upírů kompletní. Možná se sem tam objeví nějaká nepřesnost, pár dabérů a dabérek jsem po odposlechu nevydedukoval, takže jestli máte nějaké další. Oficiální a licencovaný produktexkluzivně v EMP - Buffy - Přemožitelka upírů Spike - Love's Bitch Tričko pro Ženy k dispozici ve velikostech M. celá specifikace 279.00 279.00 0 V porovnání cen u tohoto produktu ji Úvodní stránka - Diskuze OSOBNOSTI.cz. napoj lasky potrebujes:bezovou stavu a skorici a chilli a oregano a slupku citronu a to svar a odstran velke kusy a nalij to clovekovi a po njake dobe *14

Spike :: Buffy přemožitelka upírů

Buffy přemožitelka upírůBuffy Summers: Angel: Willow Rosenberg: Život je hra... Je jen na tobě jak ji budeš hrát Ehm velmi chytrá věta, ale řídit se jí je pro mě naprosto nerealistické P Přemožitelka Upírů Buffy - I LOVE SPIKE - SpikeRest in peace. Ohodnoť toto video: 203014. I died so many years ago You can make me feel like it isn't so And why you come to be with me I think I finally know Hmmm... You're scared, ashamed of what you feel And you can't tell the ones you lov Buffy přemožitelka upírů. Buffy a Spike 1 « » ← Předchoz

Buffy Summers je mladá studentka, která se dozvídá, že je přemožitelka upírů. Několikrát se chce svého daru zbavit, ale vždy pokračuje dál ve svém poslání chránit svět před upíry, démony a jinými monstry Buffy: Ale Xandere, Spike už má duši. Xander: Ano, tak se tě zase pokusí oduševněle znásilnit! Hlášky ze seriálu Buffy přemožitelka upírů Spike pochopí, o co jde, protože sama by uprostřed boje neodešla. Řekne jim, že jsou hloupí nevděční zrádci, Giles je podle něj naštvaný, že je teď Buffy lepší než on. Zemřela pro ně všechny a teď ji vyhodili. Faith se s ním začne hádat a pak prát. Když řekne, že neví, kde Buffy je, Spike odejde. Najde ji po čuchu Buffy , přemožitelka upírů Buffy, přemožitelka upírů (anglicky Buffy the Vampire Slayer) je americký televizní seriálvolně navazující na stejnojmenný film z roku 1992, v Česku Buffy, přemožitelka upírů Lokalita školy Sunnydale Hig

Buffy, přemožitelka upírů / Buffy the Vampire Slayer (TV

Buffy přemožitelka upírů 01x01 CZ dabing - video Online

Buffy, přemožitelka upírů: Reboot prý nikdo nechce. Napsal: Missandei, 03.06.2018 10:55. Možná že by na scénu měla příjít úplně nová přemožitelka s jiným jménem s novým a napínavějším dějem. Spike/ | 03.06.2018 12:35. Buffy, přemožitelka upírů ( Buffy, the Vampire Slayer ) 1997 - 2003. Obsazení hlavních rolí: Sarah Michelle Gellar (Buffy Summers)144 epizod (1997-2003 Alex: (poté, co viděl polibek Buffy a Spika.) Můžu oslepnout taky? POSLAT NA E-MAIL VODAFONE T-MOBILE O2 SLOVENSKO OHODNOCENO. 3. 1. 2014 - 22:31 | 57 znaků | posláno 11x | známka 2,35 (20x) » Buffy, přemožitelka upírů

Seriál Buffy the Vampire Slayer / Buffy, přemožitelka

Lyrics to Rest in peace by Přemožitelka Upírů Buffy. Song lyrics, Songtexte, videoklip a text písně, texty piesní, paroles de chanson, testo della c Buffy, přemožitelka upírů (anglicky Buffy the Vampire Slayer) je americký televizní seriál volně navazující na stejnojmenný film z roku 1992.. První díl vysílala v březnu roku 1997 televizní stanice WB. Buffy a seriálu Dawsonův svět se připisuje hlavní podíl na úspěchu stanice WB v jejích prvních letech. Po pěti sériích přešel seriál pod konkurenční stanici. Buffy, přemožitelka upírů (v anglickém originále Buffy the Vampire Slayer) je americký fantastický dramatický televizní seriál vytvořený scenáristou, režisérem a producentem Jossem Whedonem v produkční společnosti Mutant Enemy. V letech 1997-2003 bylo v sedmi řadách odvysíláno celkem 144 epizod, přičemž prvních pět. Spousta příznivců fantasy žánru nepochybně zná seriál Buffy, přemožitelka upírů (1997), který poprvé spatřil světlo světa před neuvěřitelnými 22 lety. Pro mnoho představitelů hlavních rolí byl tento seriál začátkem slibné kariéry. Pojďte se podívat na to, jak se čas podepsal na našich oblíbených hrdinech. SETH GREEN (45 let) - DANIEL OZ OSBOURNE. Úvod » Buffy přemožitelka upírů-Herci,Postavi. JAMES WESLEY MARSTERS. Přestože je Spike jen 120 let starý, stihl již zabít dvě přemožitelky. O Buffy se zatím pokouší marně. _____ CHARISMA CARPENTER Datum narození: 23 července 1970. Místo narození: Las Vegas.

Buffy Summersová je tou hrdinkou, která mění krvelačné upíry v bezcenný prach v americkém seriálu Buffy přemožitelka upírů, přičemž tato velkodáma s oblibou užívá vtipné hlášky a narážky vůči odpudivým upírům a jiným monstrám, která svou přítomností ohrožují jinak malebné městečko Sunny Sale, jež se stalo domovinou této trendové přemožitelky Videoklip, překlad a text písně Where Do We Go, From Here? od Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. Dawn: Where do we go from here? Buffy e Spike: Whe. Buffy, přemožitelka upírů 6/21 - Dva zbývají (2002) - Seriál USA - režie: Bill L. Norton - herci: Sarah Michelle Gellarová, Nicholas Brendon, Emma Caulfieldová, Michelle Trachtenbergová, James Marsters - recenze, fotky, ukázk

Spike and Buffy The Story - YouTub

Přemožitelka Upírů Buffy. Zobrazit všechny písně interpreta. Diskografie. Buffy - Christophe Beck 8 songů; I LOVE SPIKE 3 song. Úvod » Buffy přemožitelka upíru jeden upír ukradne doní na jednoů tam příde spike a doní zachrání díki tomu mezy buffi a spike je láska Odpovědět. láska (si mona plešavská, 13. 9. (Deni ,přemožitelka upírů, 9. 8. 2010 18:55 Czech page about Buffy The Vampire Slayer (in Czech). Vítejte na stránkách, které jsou věnovány seriálu Buffy - The Vampire Slayer, česky Buffy - Přemožitelka upírů. Doufám, že se vám tu bude líbit a stanete se pravidelnými návštěvníky těchto stránek Informace k epizodě Volby ze seriálu Buffy, přemožitelka upírů — Starostovi má dorazit balíček důležitý k jeho povýšení a Faith musí zásilku převzít. Buffy..

Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů - Buffy and Spike

1. Seriálový seriál - Buffy, přemožitelka upírů. Jasně, mohl bych tady psát o tom, že Spike je po všech stránkách jedna z nejdokonalejších seriálových postav vůbec (je), nebo že ústřední trojici Buffy - Xender - Willow nelze nefandit (nelze). Mě osobně ale na Buffy baví především dialogy, ty slovní.
  2. Buffy přemožitelka upírů online karaoke texty. Získej karaoke texty Buffy přemožitelka upírů online, které tolik milujete.Seznam obsahuje karaoke texty, texty starších písní i texty horkých novinek Buffy přemožitelka upírů online.Nauč se všechna slova své oblíbené skladby nebo rozjeď vlastní karaoke party dnes v noci :-)
  3. Buffy, přemožitelka upírů 7/10 - Ať už je noc (2002) - Seriál USA - režie: David Grossman - herci: Sarah Michelle Gellarová, Nicholas Brendon, Emma Caulfieldová, Michelle Trachtenbergová, James Marsters - recenze, fotky, ukázk
  4. Buffy přemožitelka upírů karaoke texty. Získej karaoke texty Buffy přemožitelka upírů, které tolik milujete.Seznam obsahuje karaoke texty, texty starších písní i texty horkých novinek Buffy přemožitelka upírů.Nauč se všechna slova své oblíbené skladby nebo rozjeď vlastní karaoke party dnes v noci :-)
  5. mÁte rÁdi angela,stejnĚ jako jÁ????tak se kouknĚe na moje strÁnky. dÍky klÁr

Buffy, přemožitelka upírů (1997) [TV seriál] - hlášky ve

Byla přemožitelka upírů a přestože tomu nechtěla věřit, byla to pravda... On byl jejím pozorovatelem (strážcem). Jednou, po velkém boji s upíry přišel Merrik o život. Buffy byla nucena podpálit tělocvičnu a následně ji vyloučili ze školy. Její matka se proto rozhodla, že bude lepší se odstěhovat Spike a Angel z Buffy, přemožitelka upírů. V seriálu měla několik vztahů a zřejmě nejvýraznější byly s Angelem (David Boreanaz) a Spikem (James Marsters).Jeden byl slušňácký upír, druhý rebelantský vampýr Video clip and lyrics Buffy and Spike Addicted by Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. (Chorus) It´s like I can´t breathe It´s like I can´t see anyt.

Buffy, přemožitelka upírů - Buffy the Vampire Slayer

Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů - Spike Videoklip a text písně Spike od Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. Nemá to slova ale ten videoklip za to stojí.Skrátka uvidíte Spika od začátk. Buffy a spike - kapytola 3 Nový zoznam literatúry. Hlas. YOU ARE READING. Premozitelka Random. Je to postava která bojů je z upíry a chodí na vysokou vždycky hlavně bojuje z upírem který jmenuje spike. Buffy přemožitelká upírů 15 0 0. od vercaterca Informace o seriálu Buffy,přemožitelka upírů. James Wesley Marsters se narodil 20. srpna 1962, ve měste Greenville v Kalifornii, ale vyrůstal ve vzdáleném Modestu Buffy, přemožitelka upírů Buffy, premožiteľka upírov Žáner : Hororový seriál Réžia : Joss Whedon, James A. Contner _____ David Solomon, David Grossman Scenár: Joss Whedon, Marti Noxon _____ Jane Espenson, David Fury Hudba : Christophe Beck, Thomas Wanker Rok __: 1996-2003 Dĺžka : 144x44 min Krajina: USA Distribútor: 20th. Hlášky ze seriálu Buffy přemožitelka upírů 8.7.2013 (Will, Alex a Buffy se dohadují, co budou nakupovat po apokalypse v apokalyptických slevách a o tom, co by nejvíce slušelo Xanderovi.

stránky věnující se především filmům a seriálům, jako například eragon, four brothers, riddick, co ta holka chce, ledové ostří 2, tuck everlasting, barfuss, friday night lights, nikdy to nevzdávej, naboso, heroes, angel, buffy the vampire slyer, veronica mars, ncis, elisa di rivombrosa, supernatural, fantaghiro, mi gorda bella, tak tohle je můj život a další.. Druhý významný zlom přišel,když dostala roli Buffy v seriáluBuffy,přemožitelka upírů(Buffy, the vampire slayer).Nejprve se Warner Bros rozhodlo natočit jen 13 dílů,ale kvůli velkému úspěchu se natočilo dalších 22 dílů.Díky bojovým scénám v seriálu se naučila Tae Kwon Do a Kickbox.Tento seriál odstartoval kariéru. Buffy, přemožitelka upírů Buffy, přemožitelka upírů Hlavní info; Série; Postavy Do každé generace je vybrána jedna. Ona sama se postaví proti upírům, démonům a silám temnoty. Je zabijákem. Buffy Summersová je nejnovější v řadě mladých žen známých jako upíři zabijáků kteří musí bojovat s. Texty písní › Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů (2002) › Spike a Buffy Bring me to life Spike a Buffy Bring me to life Zobrazit překlad písně Soundtrack buffy přemožitelka upírů karaoke texty. Získej karaoke texty Soundtrack buffy přemožitelka upírů, které tolik milujete.Seznam obsahuje karaoke texty, texty starších písní i texty horkých novinek Soundtrack buffy přemožitelka upírů.Nauč se všechna slova své oblíbené skladby nebo rozjeď vlastní karaoke party dnes v noci :-)

Buffy, přemožitelka upírů - Nelítostné denní světlo

Buffy, přemožitelka upírů 4x20 - video Online videa, 3gp

Buffy, krotitelka zadečkových tuků Aplikujte Buffy na vlhkou pokožku ve vaně či ve sprše a kůže bude měkčí a hladká na dotek. Pořádně se vydrbejte (zejména se. To nepoberete! Která postava z Buffy, přemožitelky upírů se změnila k nepoznání? Extra.cz, 3. 2. 2016 Kde jsou ty časy, kdy televizi vládla Buffy Summers, a ne unylé postavy ze Stmívání, které se do upírů zamilují, místo toho, aby jim do srdce vrazily kolík. Jo, je tomu už hodně dávno. Buffy, přemožitelka upírů se začala vysílat v roce 1997 a na obrazovkách. P Přemožitelka Upírů Buffy - I LOVE SPIKE - Ive Got A Theory. Ohodnoť toto video: 203011. Giles: I've got a theory that it's a demon A dancing demon No, something isn't right there Willow: I've got a theory some kid is dreamin' And we're all stuck inside his wacky broadway nightmar Buffy, přemožitelka upírů je akční seriál z roku 1997, spadající do žánrů akční, drama, fantasy, horor, romantický a sci-fi. V hlavních rolích Sarah Michelle Gellar, Nicholas Brendon a Alyson Hannigan. Režie: Joss Whedon, James A. ContnerV každej generácii je jedna vyvolená. Vyvolená, aby..

Buffy the Vampire Slayer (Buffy, přemožitelka upírů) Edna

1. P Přemožitelka Upírů Buffy. Přemožitelka Upírů Buffy. Alba a písně (3) Fotogalerie (0) více . I LOVE SPIKE Přehrát vše. název jazyk mp3 video přidal; 1. Buffy theme song long verse: 2. BuffyWalk through the fire: 3. Giles Standing in the way: 4. Give Me Something to Sing About: 5
  2. Buffy přemožitelka upírů. Spike je upír.Buffy miluje už od tý doby co jí poznal,ale nikdy se jí to neopovážil říct.Buffy po něm dlouho půjde aby ho zabila,ale potom Spikemu v jedný laboratoři do mozku nainstalujou čip,aby nemohl kousat.Jednou až půjde zabít Buffy,tak jí dá pěstí a začne ho bolet hlava.Nebude moc.
  3. Buffy, přemožitelka upírů / Buffy the Vampire Slayer. Pokračování příště.
  4. P O Z O R! Novinka:Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o televizi NOVA. Ohledně vysílání seriálu Buffy, přemožitelka upírů jsme pro Vás zjistili následující informace: první až třetí řadu tohoto seriálu budeme reprízovat během příštího roku, o nákupu čtvrté až sedmé řady v současné době jednáme
  5. Koupit Koupit eknihu. V KAŽDÉ GENERACI SE ZRODÍ PŘEMOŽITELKA... A TADY JE TA VAŠE! Je to Buffy Summersová, přesně tak, jak ji znáte. Chce to, co každá puberťačka: najít si na nové škole kamarády, mít dobré známky a uniknout osudu přemožitelky upírů, jejímž údělem je donekonečna bojovat se silami zla..
  6. Upíří deniky 2x16/Buffy přemožitelka upírů. 15. 9. 2014. Zavři oči. Podej mi ruku. Zlato. Cítiš,jak mi tluče srdce? Cítiš to samé? Jeto jenom sén? Je ten žár věčný plamen? Věřím že by měl. Zlato. Dívam se na tebe,když spíš. Patříš ke mně. Cítíš to samé? Je to jenom sen
  7. Ahoj, jmenuji se Míša a jelikož si moc ráda vymýšlím různé příběhy, nebo i přepracovávám nám všem dobře známé televizní love story do povídkové podoby, za různými účely, mnohdy i pro pobavení na jejich úkor, rozhodla jsem se, založit si tento blog. Chci, aby to byl takový můj čtenářský a fanouškovský deníček, na který budou moc chodit fajn lidičky, se.

Lyrics Dokážeš to by Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů. No tak vstávej, je nový den Svět kolem máš, tak se rozhlížej Nejsi sám, víru v sob. BUFFY PŘEMOŽITELKA UPÍRŮ+ZVÍŘÁTKA Úvod » ANGEL. Buffy přemožitelka upírů Komentáře buffi spike rovná se sex Odpovědět. saxy angel (nikola, 28. 9. 2010 15:59) saxy angel je nejlepši Odpovědět. laks abuffi enžl (angel.up, 20. 3. 2010 11. Buffy, přemožitelka upírů (1997) [TV seriál] Poté, co Buffy podpálila v L.A. tělocvičnu plnou upírů, přestěhovala se s matkou do zdánlivě klidného městečka Sunnydale. Myslela, že s prací přemožitelky nadobro..

Jaké téma chcete raději? (30 hlasů) 40,5 % GTA San Andreas (44 hlasů) 59,5 % Minecraft. RSS zdroj Buffy a Spike:Kam půjdeme teď? Giles:Bitva udělal a my jsme vyhráli druhu Giles a Tara:Takže jsme zvuk naší vítězství fandit Kam půjdeme teď? Xander a Anya:Proč je cesta nejasná Přemožitelka Upírů Buffy. Zobrazit všechny písně interpreta. Diskografie Po návštěvě Prahy kde Drusillu málem ušlapal dav, ji Spike odvezl do SunnyDale kde se zdržoval Angel-její stvořitel.S jeho nedobrovolnou pomocí se Spike snažil pomocí rituálu obnovit Drusilliny síly. Přemožitelka Buffy jim však v dokončení zabránila ale Druiny síly se z velké části obnovily Buffy,přemožitelka upírů - 8.řada:Osobní stránka na adrese: zapisky.svet-stranek.cz Buffy,přemožitelka upírů - 8.řad buffy přemožitelka upírů. Spike « » ← Předchoz

Buffy & Spike - Without you I'm nothing; Buffy Summers. 39 let, přemožitelka upír přemožitelka upírů. 39 let,narozena: 24. 1. 1981 Los Angeles, Kalifornie, USA Videa. přidat video. Buffy & Spike - Without you I'm nothing; Buffy Summers. 39 let, přemožitelka. Ahoj. U mě vítězí Spike. Je úžasnej. a tenhle seriál mám taky moc ráda Před a po: Hvězdy seriálu Buffy, přemožitelka upírů po dvaceti letech! 30. března 2017 10:06. Top 30; James Marsters (Spike / William Pratt / Krvavý William) souhlasí: Buffy byl skvělý seriál! Buffy je na první pohled obyčejná holka, která se od svých spolužáků liší tím, že je vyvolená pro boj s upír

Anne Pratt - Buffy, přemožitelka upírů - POSTAVY

VÍTEJTE V SUNNYDALE - Páry - Buffy a Spike

1. Soundtrack - Buffy přemožitelka upírů - Buffy & Spike Tik